Home / Article / Wafat Bibi Ummul baneen as.

Wafat Bibi Ummul baneen as.

حضرت ام البین کا مختصر تعارف
علمدار سید الشہ دا حضرت ابوالفضل العباس علیہ السلام کی والدہ گرامی حضرت ام البنین سلام اللہ علیہا کی وفات 13 جمادی الثانی 64 ہجری قمری میں ہوئی۔

حضرت علی علیہ السلام نے حضرت فاطمہ زہراء سلام اللہ علیہا کی شہادت کے کچھ سال بعد اپنے بھائی عقیل کے مشورے سے فاطمہ کلابیہ کے ساتھ شادی کی۔

حضرت عقیل نسب شناس اور عرب خاندانوں سے اچھی طرح واقفیت رکھتے تھے۔ حضرت علی علیہ السلام کے ہاں اس عظیم خاتون سے عباس، عبداللہ ، جعفر اور عثمان نامی چار فرزند پیدا ہوئے اور اسی وجہ سے آپ ام البنین کنیت سے معروف ہوگئیں ” یعنی بیٹوں کی ماں “حضرت ام البنین کے چاروں بیٹے واقعہ کربلا میں درجہ شہادت پر فائز ہوئے ۔انہوں نے اس مصیبت پر صبر و تحمل کا مظاہرہ کیا۔

واقعہ کربلا سے آگاہ ہونے کے بعد وہ اپنے بیٹے عباس کے فرزند عبید اللہ کو اپنے ساتھ قبرستان بقیع میں لے جایا کرتی تھیں اور اپنے بیٹوں کے غم میں دردناک اشعار پڑھا کرتی تھیں۔ مدینے کے لوگ بھی اس عظیم خاتون کے درد بھرے بین سننے کے لیے وہاں جمع ہوجایا کرتے تھے اور گریہ و زاری کیا کرتے تھے۔ حضرت ام البنین سلام اللہ علیہا نے 64 ہجری قمری میں عاشورا کے تین سال بعد 13 جمادی الثانی مدینے میں وفات پائی اورآپ کو جنت البقیع میں سپرد خاک کیا گیا۔

Share This:

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

Jashan e Wiladat Bibi Fatima (s.a) Mubarak (السلام علیک یا سیدہ النساٗ العالمین (س)

Share This: Related